Vacature Customer service medewerker

Customer service medewerker in Dordrecht

Functieomschrijving

Als customerservice medewerker logistiek zal jij het aanspreekpunt van de klanten zijn, en werk je nauw samen met je collega's uit het magazijn. De focus ligt echt op de supply chain, een groot gedeelte van je werkzaamheden zal dan ook bestaan uit het maken van planningen.

Het bedrijf is gelegen op het gloed nieuwe industrieterrein Dordtse Kil 4, met een prachtig uitzicht over het water. Het is een relatief jong en dynamisch team, met de nodige dosis humor hierbij. Wordt jij het gezicht van de klanten? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou
  • Tussen de € 2500 en € 2950 bruto per maand
  • Uitzicht op een contract bij de opdrachtgever
  • Dordtse Kil IV
  • 37,5-urige werkweek
  • Onderdeel van een internationale holding
  • Ruimte om cursussen en opleidingen te volgen
wie ben jij

Als persoon is het glas altijd half vol bij jou, naar je werk neem je altijd een goede dosis humor, vrolijkheid en positiviteit met je mee. Op een positieve manier steek je jouw mening ook niet onder stoelen en banken en deel je deze met je collega's. Deze functie vindt plaats in een supply chain omgeving, om de functie goed te kunnen uitvoeren heb je ook al enige ervaring met de bijkomende processen. Verder raak je niet snel in de stress en overzie je altijd het grotere plaatje.

  • Je hebt Mbo werk- en denkniveau
  • Je bent enthousiast en proactief
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is mooi meegenomen
  • Je kan zowel in teamverband als zelfstandig uitstekend werken
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring opgedaan in de wereld van supply chain
wat ga je doen

Als customerservice medewerker logistiek ben jij het aanspreekpunt van de klant en hun vervoerders, zowel per mail en telefoon. Het bedrijf is verzorgd het transport van a tot z van hun klanten, om dit in goede banen te kunnen leiden verzorgd jij hier de planning van. Helaas verloopt niet altijd alles vlekkeloos en zullen er klachten zijn, deze handel je op een nette manier af en rapporteert dit. Verder vallen de onderstaande punten ook in het takenpakket.

  • Coördinatie en bewaking van de dagelijkse werkuitvoering
  • Je stelt transport- en douane documenten op
  • Je stelt facturen op conform de uitgegeven offerte
  • Je signaleert en biedt oplossingen bij knelpunten
  • Je hebt veel contact met je collega's in het warehouse
waar ga je werken

Een jonge en dynamische logistieke dienstverlener. De dienstverlener op alle vlakken van de supply chain en sterk in de afhandeling van zee- en luchtvrachtzendingen over de hele wereld. Met focus op sectoren Electronics, Healthcare en Lifestyle.

  • Deelname aan het Bene(FIT)s programma
  • € 0.21 reiskosten
  • 25 vakantiedagen
sollicitatie

Herken jij jezelf in deze vacature, wacht dan niet te lang! Solliciteren kan via de button.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker customer service
Startdatum:16-04-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via marktdordrecht@nl.randstad.com of 078-6492000. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Dordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de dordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures dordrecht
  2. Customer service medewerker Randstad 16-04-2024

Bekijk ook andere vacatures