Vacature Klantenservice Medewerker

Klantenservice Medewerker in Dordrecht

Verleen jij de beste service en ga je graag oplossingsgericht te werk? Ga dan aan de slag als Klantenservice Medewerker op het hoofdkantoor in Dordrecht! Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en zorgt ervoor dat zij zich altijd geholpen voelen. Je bent niet alleen verantwoordelijk voor een correcte registratie van reparatieverzoeken, je zorgt er ook voor dat de planning van de monteurs helemaal op orde is. Jouw professionele ontwikkeling is erg belangrijk en daarnaast heb je op fulltime basis 43 vrije dagen! 

Jouw nieuwe werkgever!

Aan de slag als Klantenservice Medewerker binnen een dynamisch bedrijf. De organisatie houdt zich bezig met de verbouwing, verduurzaming en het onderhoud van gebouwen en hebben daarin ook een duidelijke visie. De bouwsector verandert en kent grote uitdagingen op het gebied van verduurzaming. Deze organisatie weet met hun creativiteit altijd een weg te vinden in deze veranderende tijden. Hier is samenwerken voor nodig en dat doen ze! Samen met medewerkers, eigenaren, bewoners en partners bekijken ze de innovatieve mogelijkheden en waar nodig zetten ze graag een stap extra in de juiste richting.

Ze hebben in Nederland meerdere vestigingen waar in totaal zo'n 500 medewerkers werken. Als Klantenservice Medewerker ben je werkzaam vanuit het hoofdkantoor in Dordrecht. Je gaat het hechte & gedreven team voor 32 tot 40 uur per week versterken. Je rapporteert aan de Unit Manager klantencontactcenter.

Wij mogen met Lincks Personal Recruitment het werving- & selectieproces voor deze vacature verzorgen.
Meer weten over wie wij zijn? www.lincks.nl! 

Wat ga je doen?

Het is maandag en je bent aangekomen op kantoor. Je zet een kopje koffie of thee en houdt een praatje met je collega's over je weekend. Zo, jij bent er helemaal klaar voor om de dag te beginnen! De telefoon gaat en je spreekt met de eerste huurder van de dag over een reparatieverzoek. Je stelt de huurder een paar vragen en door jouw gesprekstechnieken krijg je een helder beeld van het probleem. Je checkt in de planning of er nog een gaatje vrij is vandaag om de persoon in kwestie zo snel als mogelijk te helpen. Er is nog één plekje vrij om 15:30. Yes! Je hebt weer een blije huurder geholpen met jouw klantgerichte oplossingen. Natuurlijk voer je de afspraak ook nog even netjes in het systeem in.

Het volgende telefoontje komt binnen: een huurder heeft zichzelf buitengesloten. Omdat je niemand meer beschikbaar hebt deze middag is dat probleem helaas niet zomaar opgelost. Samen met de projectcoördinator doe jij er alles aan om de juiste vervolgstappen te bedenken. Ondertussen houd je natuurlijk contact met de huurder, zodat alle afspraken netjes teruggekoppeld worden. Uiteraard verwerk je dit ook weer netjes in de administratie.

Daarnaast ben jij ook het aanspreekpunt als mensen op zoek zijn naar diverse collega's. Jij zorgt ervoor dat de persoon in kwestie zich gehoord voelt en zet deze door naar de collega die hem het beste kan helpen, want de klant staat natuurlijk op nummer 1! Uiteraard verzorg jij ook een juiste verwerking van de werkbonnen. Je controleert of alle werkzaamheden met de contractuele afspraken overeenkomen en zijn uitgevoerd en signaleert de afwijkingen.

Wat breng je mee?

Een huurder belt jou op en vertelt overstuur dat hij zichzelf heeft buitengesloten. Dat is natuurlijk nooit fijn, maar met jouw inlevingsvermogen weet je de huurder gerust te stellen. Problemen als deze laten niet op zich wachten, daarom kan jij als Klantenservice Medewerker goed én snel schakelen. Ook ben jij van nature servicegericht, jij wil immers de beste uitkomst voor deze persoon. Naast deze mooie eigenschappen breng je mee:

  • Mbo werk- en denkniveau 
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een klantcontact rol bij een bouw of technische organisatie;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • 32, 36 of 40 uur in de week beschikbaar tussen 08:00 en 16:30.

Wat bieden we jou?

Werken bij een organisatie die altijd bezig is met ontwikkeling en écht nadenkt over de ontplooiing van haar medewerkers. Zo krijg jij eerst een uitgebreide en goed verzorgde training via het bedrijf vóórdat je aan de slag gaat als Klantenservice Medewerker. Op deze manier ben je het beste voorbereid op jouw werkzaamheden. Verder krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Verder bieden we jou:

  • Een bruto salaris van maximaal €2400 wat per 4 weken wordt uitbetaald;
  • 30 vakantiedagen en 13 TSF dagen. Dat zijn dus 43 vrije dagen op fulltime basis;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Je komt terecht in een hip kantoor binnen een gedreven team met gezellige collega's;
  • Samen met je collega's 1 keer in de week gezellig lunchen op de kosten van de zaak;
  • Aan de slag via Lincks.


Functie:Klantenservice Medewerker
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2100 – 2400
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Dordrechtkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de dordrechtkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantenservice Medewerker Lincks Personal Recruitment 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures